Preguntes freqüents

Tens dubtes? Escriu-nos a [email protected]

La meva aplicació no funciona.

1 La meva aplicació "de sempre" no funciona. Què passa?

Des del 9 de març de 2021 tenim una nova aplicació totalment diferent. Per descarregar-la i gaudir dels seus avantatges fes clic aquí.

Si ja tens la nova aplicació i no et funciona, hauràs d'actualitzar-la des de la teva botiga.

2 No puc accedir al meu compte. Per què he de tornar a registrar-me? No puc entrar amb el meu registre de l'App anterior?

Tots els registres creats abans del 9 de març de 2021 ja no estan operatius. I no podràs iniciar sessió amb ells.

Per gaudir de la nova App i tots els seus avantatges t'has de registrar de nou, fins i tot si ja tenies un compte a l'aplicació anterior.

3 En entrar a l'aplicació em surt un missatge emergent "Ooops! Ha ocorregut un error". Què he de fer?

Segurament és un problema de seguretat del teu dispositiu. Per solucionar aquest problema, hi ha diverses opcions:

Opció 1:

  1. Actualitza el sistema operatiu del teu dispositiu a la versió més recent.
  2. Elimina les aplicacions que "puguin alterar el funcionament original del sistema operatiu".
  3. Reemplaça la ROM personalitzada per la ROM original subministrada.
  4. Torna a instal·lar l'aplicació McDonald's® si s'ha restaurat al dispositiu des d'una còpia de seguretat o s'ha instal·lat des d'una font diferent de Google Play Store.

Si el problema persisteix després d'actualitzar i eliminar aplicacions, intenta utilitzar 'Play Protect' (Play Protect és una eina creada per Google per detectar aplicacions danyines i problemes de seguretat).

Tingues en compte que un dispositiu pot passar el Play Protect però continuar rebent l'error, ja que les comprovacions de la nostra aplicació són més exhaustives.

  • Com utilitzar Play Protect:
  1. Selecciona Google Play.
  2. Selecciona el 'Menú Hamburguesa' a l'esquerra.
  3. Selecciona 'Play Protect'.
  4. Prem Escanejar.

Opció 2:

També pots instal·lar l'aplicació SafetyNet Test en aquest enllaç.

Tingues en compte que McDonald's® no pot assumir cap responsabilitat per aquesta aplicació, que es proporciona com a descàrrega gratuïta al Google Play.

Opció 3:

Com a últim recurs, pots realitzar una còpia de seguretat de les dades del teu dispositiu i, a continuació, realitzar un restabliment de fàbrica.

Si tot i així, no aconsegueixes solucionar-ho. Si us plau, posa't en contacte amb nosaltres en aquest correu [email protected] perquè puguem ajudar-te

Coneix el programa de fidelització MyMcDonald's

1 Quant valen els meus diners en punts?

1 € equival a 10 punts.

2 Quant de temps duren els meus punts?

Des del moment que s'acumulen, els teus punts tenen una durada de 6 mesos fins que caduquen.

3 Hi ha un màxim de punts?

Sí, com a màxim pots acumular 9999 punts a la teva targeta MyMcDonald's.

4 Hi ha un límit de punts a gastar per comanda?

No, es poden acumular com a màxim 9999 punts a la teva Targeta MyMcDonald's. Dins d'aquest límit, pots gastar tots els punts que desitgis, fins a 3 ofertes premi per comanda. Tingues en compte, que només podràs bescanviar una mateixa oferta de cada premi, cada 40 minuts.

Per exemple: Pots afegir a la teva comanda la teva oferta de punts (1 hamburguesa amb formatge per 300 Punts). Si desitges tornar a afegir aquesta oferta, has d'esperar 40 minuts i tornar a bescanviar els teus punts.

5 Puc bescanviar els meus punts per qualsevol producte de la carta?

No, només es podrà bescanviar pels premis disponibles, sempre que tinguis aquesta oferta de premi habilitada a la teva App (aquesta apareix automàticament).

6 Com s'habiliten les ofertes de punts a l'app?

El sistema reconeix de forma automàtica que tens la quantitat de punts necessaris per bescanviar els premis.

7 Què passa si activo la meva oferta de premi però no arribo a bescanviar-la al restaurant?

Els teus punts es descomptaran de la teva Targeta MyMcDonald's, encara que no s'hagi perdut l'oferta. 40 minuts després, l'oferta de premi apareixerà com una oferta addicional, sense cost. Podràs bescanviar-la en qualsevol restaurant participant fins al 31 de desembre de 2021.

8 Es poden acumular punts amb McDelivery® i en festes d'aniversari?

No, McDelivery® i Aniversaris no estan inclosos. S'indica en Termes i Condicions de l'App i d'ofertes i premis.

9 Si bescanvio una oferta, he d'escanejar també la Targeta MyMcDonald's?

Si bescanvies una oferta no cal escanejar la teva Targeta MyMcDonalds, els punts de la teva compra es registraran de manera automàtica.

10 Amb descompte de família nombrosa s'acumulen punts?

Sí, s'acumularan punts. Com sempre, en funció de l'import pagat.

11 Hi ha alguna manera d'acumular punts una vegada s'ha realitzat el pagament?

No, sempre ha de ser abans de pagar. És important que comuniquis que comptes amb Targeta MyMcDonald's (Ja sigui escanejant la teva Targeta MyMcDonald's o facilitant el teu codi numèric)

12 Com sé quan estan propers a caducar els meus punts?

T'informarem que els teus punts estan propers a caducar amb notificacions push. Recorda activar les notificacions push per poder estar informat.

13 En quins restaurants McDonald's® puc acumular i bescanviar ofertes i/o premis?

Pots utilitzar la teva Targeta MyMcDonald's en tots els restaurants McDonald's® d'Espanya a excepció dels aeroports. Visita els restaurants no adherits aquí

14 Llavors... Té McDonald's la seva pròpia criptomoneda?

Sentim comunicar-te que McDonald's® no tindrà una criptomoneda però gairebé!

El que sí que tenim és un programa de fidelització a través de la nostra app MyMcDonald's, descarrega-la, registra't i descobreix totes les ofertes i novetats que tenim per a tu!

Ofertes, Descomptes & Premis amb els meus punts

1 Si guardo una foto o captura de pantalla d'un codi d'oferta, puc bescanviar-la més tard?

No, per raons de seguretat els codis de les ofertes són únics i canvien freqüentment. Cada vegada que s'obre la targeta de fidelització aquest codi canvia.

2 Si no estic registrat a l'App puc bescanviar ofertes?

Sí, mantenim ofertes per a usuaris no registrats. Podràs bescanviar aquestes ofertes, encara que NO acumularàs punts.

3 Quant de temps dura una oferta o premi actiu al mòbil?

Hi ha 15 minuts per redimir cada oferta.

  • Si no redimeixes l'oferta, sent aquesta de múltiples bescanvis o bescanvi únic, tornarà a aparèixer a la teva app novament en transcórrer 40 min.
  • Si redimeixes l'oferta i és de múltiples bescanvis, apareixerà novament en transcórrer 40 min.
  • Si redimeixes l'oferta i és de bescanvi únic, no tornarà a aparèixer aquesta oferta. Per exemple; amb ofertes Flash o de Dies Bojos.

En cada cas, les ofertes es podran tornar a bescanviar sempre que compleixin les seves condicions de franja horària, dies de la setmana i període de validesa.

4 Les Ofertes de Bescanvi Múltiple funcionen igual que abans?

No, només es pot afegir una oferta igual per comanda, després es bloqueja durant 40 minuts i torna a aparèixer a l'App.

5 Les Ofertes de Bescanvi Únic quantes vegades es poden bescanviar?

Només una vegada, en el període de validesa de l'oferta.

6 L'Oferta de Benvinguda quantes vegades es pot bescanviar?

Una vegada a la vida per dispositiu mòbil d'usuari registrat.

7 Quantes ofertes es poden tenir per comanda?

Fins a 3 ofertes per comanda, i 4 ofertes en algunes promocions (Per exemple, en període de "Dies Bojos")

8 On s'indica la vigència de l'oferta?

La vigència de l'oferta es indicarà en el legal de cada oferta, pot ser que unes durin més que altres.

9 Hi ha ofertes disponibles només uns dies a la setmana o hores del dia?

Sí, hi ha ofertes per dies de la setmana i franges horàries (ex.: esmorzar).

Comandes amb ofertes i Targeta MyMcDonald's

1 Es poden utilitzar diversos dispositius mòbils per tiquet o comanda?

No, per raons de seguretat només es pot utilitzar un mòbil per comanda.

2 Puc bescanviar ofertes si no tinc l'aplicació mòbil?

No, per poder gaudir i accedir a les ofertes és imprescindible que tinguis descarregada l'App. Sempre has de tenir el mòbil per passar el codi QR o indicar els codis de l'oferta o Targeta MyMcDonald's. Així podràs bescanviar ofertes, i acumular o bescanviar punts.

3 Què faig si el meu restaurant no té escàners en tots els punts de venda?

Hauràs d'indicar el codi únic disponible a la teva Targeta MyMcDonald's per bescanviar l'oferta o utilitzar la Targeta MyMcDonald's. Aquest codi s'introduirà manualment.

4 I si tinc descompte d'empleats o de famílies nombroses?

Si comptes amb descompte d'empleat o de família nombrosa podràs acumular punts en la teva comanda. Si desitges bescanviar ofertes o premis no podràs aplicar el teu descompte, hauràs de triar entre un o altre en aquesta comanda.

5 Com canvio les meves ofertes per McAuto®?

Hauràs d'escanejar el codi QR. En cas que el restaurant no tingui escàners, hauràs de facilitar el codi únic de cada oferta. El personal del restaurant et facilitarà ajuda.

6 Quina edat he de tenir per poder registrar-me a l'App?

15 anys.

Com utilitzar MyOrder? - Demana i Paga amb el Mòbil

1 Quant de temps tinc des que faig la meva comanda fins que la vaig a recollir?

Al Mostrador, servei a taula i entrega en aparcament exclusiu de MyOrder només tindràs un màxim de 5 minuts per recollir la teva comanda, llevat que el restaurant indiqui un altre termini de lliurament.

En cas que no estiguis a prop, no et preocupis! el teu carretó de compres es desarà durant 24 hores i podràs "Confirmar i pagar" més tard quan siguis al restaurant.

Si reculls la teva comanda a McAuto, no començarem a preparar fins que no li donis a McAuto el teu número de comanda. Tindràs dues hores, després del pagament, per recollir-lo; transcorregut aquest termini, la comanda serà automàticament cancel·lada.

2 Com sé quins restaurants tenen el servei de MyOrder?

En fer una comanda a través del telèfon mòbil, primer has de seleccionar un restaurant específic on recollir la teva comanda (marcat en verd al mapa). Els restaurants no participants estan marcats en gris al mapa. Si has activat el seguiment de la ubicació a l'aplicació, seleccionarem automàticament el restaurant més proper amb MyOrder.

3 Per què l'aplicació em diu que estic lluny? Què cal fer si apareix aquest missatge?

Si has demanat el menjar per emportar al taulell o per servei de taula, començarem a preparar el menú tan bon punt hagis pagat. Per aquesta raó recomanem no pagar fins que hi siguis a prop.

Activa la funció de ubicació a l'aplicació, per tal que puguem verificar fàcilment si estàs prou a prop del restaurant. Si encara estàs massa lluny, t'ho notificarem. D'aquesta manera ens podem assegurar que has triat el restaurant correcte.

4 Què passa si no puc recollir la meva comanda? Puc obtenir un reemborsament?

El pagament es processarà un cop hagis confirmat la teva comanda. Si ha passat una eventualitat i no pots recollir la comanda, escriu a [email protected] i comunica el motiu que t'ha impedit recollir la comanda.

Únicament en el cas que l'Usuari pugui acreditar un motiu (força major, causa justificada, etc.) que li hagi impedit arribar a temps, després de contactar amb el servei de suport [email protected] amb caràcter excepcional es revisarà i valorarà el motiu al·legat i, si escau, si procedeix efectuar un reemborsament o no.

5 He de seure a una taula abans de fer la meva comanda a MyOrder?

Si vols que et servim a taula, primer hauràs de seure al restaurant seleccionat. Després, fes la comanda de tots els productes que vols a l'aplicació, toca "Seleccionar opció de recollida" i després selecciona "Servei de taula". Introdueix el número d'identificació de la taula i després procedeix amb el pagament. No es pot fer la comanda sense un número de taula.

6 Si vaig amb un amic, cadascú fa la seva comanda i estem a la mateixa taula, podem usar el mateix número de taula?

Sí, és possible utilitzar el mateix número de taula, només assegura't que aneu junts.

7 Estic al taulell o McAuto®, com sé quina és la meva comanda?

Si vols recollir el teu menú al taulell, compara el teu número de comanda a l'aplicació amb els números a la pantalla sobre el taulell.

Si vols recollir el teu menjar a McAuto®, informa'ns el teu número de comanda des de l'aplicació quan arribis a McAuto® i prepararem la teva comanda immediatament.

8 Puc bescanviar les meves ofertes o premis MyMcDonald's en fer una comanda a MyOrder?

Sí, per descomptat! Selecciona l'opció "MyOrder" a "MyMcDonald's" a l'aplicació després de tocar "Bescanviar" per obtenir una oferta o premi. Es pot bescanviar un màxim de tres ofertes o recompenses per comanda.

9 Acumulo també punts MyMcDonald's en fer una comanda amb el meu telèfon mòbil?

Clar, i a més de forma automàtica! Sempre que estiguis registrat al programa de fidelització.

10 Què passa si vaig a un restaurant diferent del que vaig seleccionar per a la meva comanda?

Tens dues opcions:

  1. Dirigeix-te al restaurant correcte per recollir la teva comanda.
  2. Pots fer una nova comanda al restaurant. Tot i això, el restaurant seleccionat recentment no et pot fer un reemborsament. Has de contactar amb [email protected] per sol·licitar un reemborsament.

11 Quan es carregarà el pagament de la meva comanda a la meva targeta?

Tan bon punt toquis «Confirmar i pagar».

12 Obtinc un rebut després de confirmar el pagament?

Tan bon punt toquis «Confirmar i pagar».

13 Obtinc un rebut després de confirmar el pagament?

Rebràs una confirmació de comanda a l'adreça de correu electrònic que vas proporcionar en registrar-te a l'aplicació. I el tiquet te'l donarem juntament amb la teva comanda al restaurant.

14 Puc canviar la meva comanda o l'opció de recollida?

Un cop que s'ha fet i pagat una comanda a l'aplicació, NO ES PODEN FER CANVIS A LA COMANDA.

Si vols afegir més productes, fes una nova comanda.

15 Quins mètodes de pagament s'accepten?

Pots pagar amb Visa o MasterCard. Si tens un dispositiu iOS i la teva targeta està registrada a l'Apple Wallet, Apple Pay apareixerà automàticament com una opció de pagament.

16 Per què no puc pagar en efectiu?

Amb MyOrder, la nostra intenció és reduir el temps d'espera als restaurants McDonald's i facilitar el lliurament de les teves comandes, per això valorem els pagaments sense contacte.

17 Com edito la meva informació de pagament?

És possible afegir o eliminar una targeta a l'apartat del menú «El meu compte». No és possible editar la informació de la targeta.

18 Què passa si tinc un problema amb el pagament o vull un reemborsament?

Poseu-vos en contacte amb <[email protected]> per sol·licitar un reemborsament. Si heu tingut algun problema en registrar el vostre mètode de pagament amb 3D Secure, poseu-vos en contacte amb el vostre banc.

19 Què he de fer si crec que el meu compte està sent utilitzat de manera incorrecta?

Si observes pagaments incorrectes o no autoritzats que apareixen al teu compte, comunica't amb el teu banc immediatament. També canvia la teva contrasenya immediatament. Els experts en seguretat recomanen que les persones utilitzin contrasenyes especialment complexes i diferents combinacions de nom d'usuari/contrasenya per a cada compte individual.

20 He fet una comanda al meu telèfon mòbil, però no he obtingut cap punt de fidelitat o la recompensa/oferta no ha funcionat. Què he de fer?

Escriu a [email protected] per revisar què ha passat.

21 El meu telèfon es va apagar DESPRÉS de confirmar el pagament. Continuaré rebent la meva comanda?

Sí, encara que és molt important que puguis veure el teu email en un altre dispositiu per mostrar el número de comanda al restaurant. Sense el número de comanda, no podrem lliurar-la.

22 El meu telèfon es va apagar ABANS de confirmar el pagament. Continuaré rebent la meva comanda?

No, perquè la comanda no va ser enviada al restaurant. Si el teu telèfon no s'encén, torna a fer la teva comanda utilitzant el mètode de restaurant habitual (mostrador, McAuto o Quiosc).

23 Puc repetir les meves comandes?

Sí, ara amb MyOrder podràs repetir les teves comandes amb només uns pocs clics. En cas que alguna oferta no estigui disponible, apareixerà indicat a l'App perquè puguis seleccionar una altra oferta o producte.

24 Puc aplicar un descompte de família nombrosa?

No, no és possible aplicar descomptes de família nombrosa o qualsevol altre tipus de descompte al fer comandes en MyOrder.

Preguntas frecuentes

Recompensas con MyMcDonald’s

Regístrate, pide, colecciona puntos y gana premios increíbles.

Saber más

Tens dubtes? Escriu-nos a [email protected]