Segurament és un problema de seguretat del teu dispositiu. Per solucionar aquest problema, hi ha diverses opcions:
Opció 1:
- Actualitza el sistema operatiu del teu dispositiu a la versió més recent.
- Elimina les aplicacions que "puguin alterar el funcionament original del sistema operatiu".
- Reemplaça la ROM personalitzada per la ROM original subministrada.
- Torna a instal·lar l'aplicació McDonald's® si s'ha restaurat al dispositiu des d'una còpia de seguretat o s'ha instal·lat des d'una font diferent de Google Play Store.
Si el problema persisteix després d'actualitzar i eliminar aplicacions, intenta utilitzar 'Play Protect' (Play Protect és una eina creada per Google per detectar aplicacions danyines i problemes de seguretat).
Tingues en compte que un dispositiu pot passar el Play Protect però continuar rebent l'error, ja que les comprovacions de la nostra aplicació són més exhaustives.
- Com utilitzar Play Protect:
- Selecciona Google Play.
- Selecciona el 'Menú Hamburguesa' a l'esquerra.
- Selecciona 'Play Protect'.
- Prem Escanejar.
Opció 2:
També pots instal·lar l'aplicació SafetyNet Test en aquest enllaç.
Tingues en compte que McDonald's® no pot assumir cap responsabilitat per aquesta aplicació, que es proporciona com a descàrrega gratuïta al Google Play.
Opció 3:
Com a últim recurs, pots realitzar una còpia de seguretat de les dades del teu dispositiu i, a continuació, realitzar un restabliment de fàbrica.
Si tot i així, no aconsegueixes solucionar-ho. Si us plau, posa't en contacte amb nosaltres en aquest correu [email protected] perquè puguem ajudar-te