Termes i Condicions McDonald's® App

Aplicació de McDonald’s Espanya (en endavant, la App)

 

El titular de la App és Restaurantes McDonald's, S.A.U. (en endavant, McDonald’s), provista de CIF n.º A- 28586097 i amb domicili a Carrer Basauri, 17, Edifici Oasis- Mòdul B – 1a Planta; 28023 Madrid; està inscrita en el Registre Mercantil de Madrid, Tom 3.092, Foli 45, secció 8, Full M-52.86.

 

McDonald's està adherida al Codi de Conducta sobre l’ús d’influencers a la publicitat de l'Asociación Española de Anunciantes (AEA) i AUTOCONTROL, al Codi de Conducta Publicitària i al Codi PAOS (Publicitat d'Aliments i Begudes dirigida a Nens).

 

En utilitzar la App de McDonald's Espanya, l'Usuari accepta aquests Termes i Condicions en la seva totalitat, quedant legalment vinculat per ells, per la qual cosa ha de llegir-los detingudament.

 

L'accés i ús de la App depèn únicament de l'acceptació expressa d'aquests Termes i Condicions en el moment del registre de l'Usuari. La Política de privacitat per a clients de McDonald's també s'aplica a l'accés i ús de la App, així que l'ha de llegir amb atenció.

 

Heu de tenir almenys 15 anys per utilitzar els serveis en línia. Si teniu almenys 15 anys, però encara no heu arribat a la majoria d'edat, heu de revisar aquestes condicions amb el vostre pare, mare o tutor i ells han d'entendre i acceptar aquestes condicions perquè pugueu utilitzar els serveis en línia.

 

A.         QUÈ ÉS?

 

La App us permet conèixer totes les nostres novetats, productes, la ubicació dels nostres restaurants, saber si el servei McDelivery està inclòs a la vostra zona i redirigir-vos a l'/els agregador/s disponible/s.

 

Registrar-vos a la App us permetrà accedir a ofertes i continguts exclusius, així com fer comandes des del mòbil amb MyOrder (ordenar i pagar la comanda a través de la App, per recollir-la després al restaurant seleccionat).

 

Així mateix, a través del programa de fidelització MyMcDonald's, McDonald's atorga beneficis i ofertes personalitzades als clients en funció de les seves preferències de consum i historial de compres als restaurants McDonald's, a més de permetre'ls obtenir punts en les seves compres a restaurants adherits (no McDelivery). La generació de punts està limitada a les quatre primeres transaccions/compres que realitzi l'usuari el mateix dia. Aquest programa és digital. Cada usuari comptarà amb una targeta virtual en el programa MyMcDonald's, identificada mitjançant un Codi QR o codi numèric únic, en la qual s'acreditaran i es canjejaran punts segons el seu ús. Participar en el programa de fidelització MyMcDonald's equival a acceptar aquests termes i la seva interpretació segons les lleis d'Espanya i la jurisdicció dels tribunals d'Espanya.

 

B.         A QUI ESTÀ DESTINADA LA APP?

 

La App està destinada a tots els consumidors de McDonald's a Espanya i Andorra, majors de 15 anys.

 

El programa MyMcDonald’s està destinat a tots els consumidors de McDonald's a Espanya i Andorra majors de 15 anys, amb un compte de correu electrònic vàlida i que s'hagin registrat al programa MyMcDonald's.

 

MyOrder està destinat als usuaris Registrats a l'App, que siguin titulars d'un mètode de pagament i/o comptin amb els permisos necessaris per utilitzar-lo.

 

C.         COM UNIR-SE A L'APLICACIÓ DE MCDONALD’S ESPANYA?

 

L'App es troba disponible per a smartphones amb sistemes operatius Android OS i Apple IOS. Podeu descarregar l'App a través de Google Play o Apple Store.

 

Quant al programari disponible per al seu ús en connexió amb una altra plataforma, l'usuari reconeix que aquests Termes i Condicions es celebren entre l'usuari i McDonald's, i no amb altres plataformes. Els requisits per als sistemes Android o iOS (i altres sistemes en què l'aplicació mòbil pot estar disponible) poden canviar de tant en tant, per la qual cosa l'usuari ha de descarregar totes les actualitzacions per continuar utilitzant l'App i acceptar totes i cadascuna de les actualitzacions de l'App oferta per McDonald's. L'App també pot descarregar, instal·lar millores, actualitzacions o noves funcions automàticament. Si l'usuari no desitja que això passi, ha de configurar els ajustos del dispositiu en conseqüència. Hi pot haver diversos dispositius Android o IOS o versions no compatibles amb l'App. Restaurantes McDonald's S.A.U., no es responsabilitza de les incompatibilitats.

 

Podeu utilitzar l'App com a Usuari No Registrat o com a Usuari Registrat.

 

Usuari no registrat: l'usuari pot utilitzar l'App sense registrar-se. En aquest cas, l'App li permet conèixer totes les nostres novetats, productes, la ubicació dels nostres restaurants, així com rebre ofertes genèriques nacionals i/o locals i ofertes geolocalitzades d'acord amb la ubicació dels restaurants ("ofertes a prop teu") (és a dir, no personalitzades per les seves preferències de consum). Per tant, als usuaris no registrats no apliquen totes les condicions d'aquests Termes i Condicions que estan específicament relacionades amb el programa de fidelització MyMcDonald’s, és a dir, l'obtenció de punts i ofertes personalitzades, ni els relatius a MyOrder.

 

Usuari registrat: si l'usuari opta per registrar-se podrà gaudir d'ofertes genèriques nacionals i/o locals, ofertes a prop teu, i, a diferència dels no registrats, d'altres ofertes de bescanvi únic com oferta/es de Benvinguda al Registre (oferta de bescanvi únic) i oferta/es flash, així com d'altres que es considerin atractives per a aquests usuaris. L'usuari registrat podrà activar la manera família per aconseguir contingut exclusiu només per a famílies, ofertes i informació sobre els restaurants amb entreteniment infantil (playgrounds). La durada i activació de cada oferta pot variar i s'indicarà en els termes legals de cadascuna d'elles. Ocasionalment es promocionen ofertes especials de caràcter temporal o permanent, superant un repte

 

A més, l'usuari registrat tindrà la possibilitat d'unir-se al programa de fidelització MyMcDonald’s on podrà rebre beneficis i ofertes personalitzats, és a dir, obtenir punts i ofertes d'acord amb les compres als restaurants McDonald's adherits a Espanya i Andorra, les seves preferències com a consumidor i l'ús de l'App, sempre conforme als presents Termes i Condicions. L'usuari que participi en el programa de fidelització accedirà a més a ofertes premis (ofertes obtingudes amb punts).

 L'usuari registrat tindrà accés a la funcionalitat MyOrder, podent realitzar i pagar la seva comanda a l'App, per després recollir-la al restaurant seleccionat que compti amb aquest servei.

Tots els usuaris tenen accés a l'espai virtual “MyMcDonald’s World”,

però només els usuaris registrats podran optar a ofertes i premis non-food en

participar en jocs, concursos i competicions. Els usuaris registrats que

a més formin part del programa de fidelització MyMcDonald’s podran

redimir punts per aconseguir marxandatge exclusiu.

D.         COM REGISTRAR-SE A L'APLICACIÓ DE MCDONALD’S ESPANYA?

 

El registre requereix que l’usuari completi certa informació, com nom i cognoms, correu electrònic. L’usuari podrà facilitar, amb caràcter opcional, el número de telèfon i la data de naixement. En tot cas, l’usuari ha de declarar que és major de 15 anys i que accepta els presents Termes i Condicions. Per obtenir més informació, consulteu la nostra Política de privacitat i la Declaració de Privacitat Global de McDonald's.

 

Si l'App identifica errors i/o dades obligatòries faltants en el procés de registre, l'usuari no podrà guardar les seves dades fins a completar les mateixes. El procés de registre no finalitzarà fins que els camps obligatoris estiguin correctament completats.

 

D'acord amb el disposat, quan l'usuari hagi introduït degudament les dades obligatòries, l'usuari rebrà un correu electrònic amb un codi (autenticació de dos factors) que haurà d'ingressar a l'App per completar el registre. Si l’usuari no completa l'autenticació de dos factors, no serà possible completar el registre.

 

L’usuari és responsable de mantenir actualitzades les dades personals en el seu compte. Així mateix, l’usuari garanteix la veracitat, integritat i actualitat de la informació que remet, i es compromet a no utilitzar noms o usuaris que continguin paraules de caràcter ofensiu. Si la informació enviada resulta ser falsa, incompleta o desactualitzada, o conté paraules de caràcter ofensiu, McDonald's pot impedir que l'usuari accedeixi a l'App. McDonald's també es reserva el dret, en qualsevol moment, a exigir als usuaris que proporcionin proves de les dades personals proporcionades.

 

L’usuari és responsable de tota l'activitat en el seu compte i es compromet a mantenir sempre la seguretat i confidencialitat de la seva contrasenya. L’usuari és l'únic responsable de totes les operacions realitzades per ell/ella en l'App.

 

L’usuari no pot compartir, assignar o permetre l'ús del seu compte o contrasenya per una altra persona.

 

L’usuari declara que notificarà immediatament a McDonald's si s’adona de qualsevol ús no autoritzat o qualsevol violació de seguretat relacionada amb el seu compte.

 

L’usuari registrat pot donar el seu consentiment per rebre novetats i promocions de McDonald's via electrònica; així com per unir-se al programa de fidelització MyMcDonald's.

 

Els usuaris que no compleixin aquests Termes i Condicions o que utilitzin l'App de manera abusiva o fraudulenta, poden veure cancel·lada la seva compte i, si s'han unit al programa de fidelització MyMcDonald's, poden perdre tots els beneficis atribuïts a ells, independentment de l'adopció de les mesures legals disponibles per compensar tots i cadascun dels danys soferts per McDonald's.

E.          PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ MYMCDONALD’S

 

Si l'usuari no desitja que McDonald's utilitzi el seu historial de compres, les preferències del consumidor i l'ús de l'App com es descriu en aquest document i la Política de Privacitat, l'usuari no ha d'unir-se al programa de fidelització MyMcDonald's.

 

L’usuari pot unir-se al programa de fidelització MyMcDonald's en l'App. L'objectiu del programa MyMcDonald's és proporcionar a l'usuari un programa de fidelització on pugui rebre beneficis i ofertes personalitzades.

 

Només els usuaris registrats poden unir-se al programa. Per unir-se al programa haurà d'accedir a l'App, registrar-se, acceptar els Termes i Condicions i marcar la corresponent casella d'acceptació del programa de fidelització MyMcDonald's. Recordeu introduir el codi que rebrà per correu electrònic per completar el registre.

 

L’usuari que ja tingui un compte registrat pot unir-se al programa MyMcDonald's en qualsevol moment a través de la secció "El meu compte" en l'App.

 

MyMcDonald's només autoritza una adreça de correu electrònic associada al compte de l'usuari del programa MyMcDonald's (és a dir, només és possible un compte per correu electrònic i un correu electrònic per compte). La inscripció en el programa MyMcDonald's és nominal i els beneficis són estrictament personals i intransferibles. Qualsevol transferència de beneficis serà possible única i exclusivament sota accions específiques del programa de fidelització i sempre que aquesta transferència estigui expressament permesa.

La inscripció en el programa MyMcDonald's és gratuïta.

COM FUNCIONA EL PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ MYMCDONALD’S?

El programa de fidelització MyMcDonald's proporciona a l'usuari beneficis i ofertes personalitzades d'acord amb les compres de l'usuari als restaurants McDonald's a Espanya i Andorra adherits, les seves preferències de consum i l'ús de l'App. Així mateix, permet a l'usuari obtenir punts que podrà bescanviar per premis. La generació de punts està limitada a les quatre primeres transaccions/compres que realitzi l'usuari el mateix dia, no es generaran punts per a les següents transaccions del dia.

Els següents termes generals s'apliquen a les OFERTES: (1) l'oferta només pot estar disponible a través de l'App, només per al producte mostrat, subjecte a disponibilitat, exclusivament als restaurants participants i només per a un període determinat; (2) s'apliquen horaris de servei de menjars (per exemple, és possible que algunes ofertes diferents del menú de l'esmorzar no estiguin disponibles durant l'horari de l'esmorzar); (3) llevat que s'indiqui el contrari, l'oferta venç en el moment en què s'utilitza; (4) les ofertes no són transferibles; (5) les ofertes no es poden bescanviar per efectiu; (6) no es poden bescanviar dues ofertes iguals al mateix encàrrec; (7) les ofertes només es poden utilitzar en encàrrecs realitzats a través del quiosc digital, taulell, McAuto® o MyOrder, sempre que en els termes específics de l'oferta no s'estableixi el contrari (pot haver-hi ofertes que siguin bescanviables en només algun/s canal/si) Les ofertes no estan disponibles a McDelivery; (8) totes les ofertes tenen 15 minuts per redimir-se, si no es redimeix en termini l'Usuari ha d'esperar 40 minuts perquè l'oferta torni a estar disponible a l'App; (9) Ni el descompte de família nombrosa, ni el descompte d'empleat, ni cap altre descompte extern a ofertes i premis de l'App, són acumulables a altres ofertes ni a encàrrecs que incloguin ofertes (però sí acumulen punts si l'usuari s'identifica amb la targeta MyMcDonalds i és dins de les quatre primeres transaccions/compres del dia). Aquests descomptes no apliquen a McDelivery ni a MyOrder. (10) Pot haver-hi termes específics que s'apliquin a l'oferta, termes que s'indicaran a l'App amb l'oferta.

Com utilitzar una oferta: l'ús d'una oferta del programa MyMcDonald’s requereix la presentació de l'App en realitzar l'encàrrec: (i) en el seu dispositiu, en utilitzar l'App; (ii) al taulell o McAuto® escanejant el codi QR de l'oferta, o indicant el codi alfanumèric a un dels nostres empleats; (iii) a quiosc escanejant el codi QR de l'oferta o introduint el codi alfanumèric al mateix; (iv) a MyOrder seleccionant la seva oferta, des de la secció d'ofertes, i incloent-la en el seu encàrrec. Per raons de seguretat els codis QR són únics i varien regularment.

Els següents termes generals s'apliquen als PUNTS:

  1. El programa de fidelització MyMcDonald’s atorgarà a l'usuari 10 punts per cada euro gastat en la seva compra en restaurants adherits. La generació de punts està limitada a les quatre primeres compres del dia que realitzi l'usuari, no meritant-se punts per les següents compres que realitzi el mateix dia.
  2. El nombre de punts atorgats és sempre un nombre enter. Si l'import de la compra és decimal, es meritarà 1 punt per cada 10 cèntims d'euro (0,10 €), arrodonint-se els decimals a l'alça si l'import és igual/superior a 0,5 o a la baixa si és menor. Alguns exemples: Tota la informació relacionada amb els punts es pot consultar a la secció “Més” a l'App.
  • 0,10€ = 1 punt
  • 0,45€ = 5 punts
  • 0,50€ = 5 punts
  • 0,58€ = 6 punts
  • 1€ = 10 punts
  • 1,72€ = 17 punts
  • 1,75€ = 18 punts
  • 1,80€ = 18 punts
  • 5,10€ = 51 punts
  • 7,45€ = 75 punts

2. Els punts no tenen valor en efectiu. Els punts no són transferibles.

3. Els punts només s'atorguen en el moment de la compra, de manera que si l'usuari en el moment de la compra (abans del pagament) no ha indicat que ha realitzat el procediment habitual per adquirir els punts, no és possible atorgar els punts posteriorment. Els punts no s'atorguen retroactivament.

L'usuari haurà de tenir el mòbil amb l'App instal·lada en el moment de la seva compra per sumar punts. Els punts se sumen automàticament en el seu perfil. A la pantalla principal de la targeta es podrà visualitzar el total de punts vigents fins a la data. En les comandes realitzades a l'App (MyOrder), els punts es capturaran automàticament al compte de l'usuari.

4. L'assignació de punts està limitada a 9.999 punts per 6 mesos, i a les quatre primeres transaccions/compres de l'usuari en el mateix dia.

5. No sumaran punts les transaccions realitzades a través del servei McDelivery.

6. Els restaurants es reserven el dret a sumar punts en les festes de aniversari, rebutjant la possibilitat d'escanejar la targeta MyMcDonald's en el pagament de aquests tiquets.

7. Els punts atribuïts a l'usuari són susceptibles de ser bescanviats per determinats productes McDonald's (premis), segons els defineix, en cada moment, McDonald's. Depenent de la naturalesa/característiques de l'oferta premi, es requereix un cert nivell de punts per al seu bescanvi. Podeu veure la relació de punts i premis en el següent enllaç: https://mcdonalds.es/descargas/app-premios

8. Podeu consultar els productes elegibles i els punts necessaris per a cada producte a la secció "Més" a l'App.

9. La disponibilitat de productes pot variar segons el restaurant.

10. Els productes bescanviats per punts no inclouen ingredients addicionals per la qual cosa el cost dels ingredients addicionals ha de ser assumit per l'Usuari.

11. No es permet bescanviar més de 3 ofertes o premis per comanda, excepte en certs moments de l’any en què McDonald’s pot augmentar el límit expressament.

12. Els punts caduquen quan han transcorregut 6 MESOS des de la seva adjudicació. Podeu consultar la data d'adquisició dels punts a l'App a la seva targeta del programa de fidelització.

13. Com es bescanvien els punts acumulats per productes? L'Usuari ha d'utilitzar l'App per convertir els seus punts en els premis escollits: (i) en el seu dispositiu, en utilitzar l'App; (ii) al taulell o McAuto® escanejant el codi QR de l'oferta, o indicant el codi alfanumèric a un dels nostres empleats; (iii) al quiosc escanejant el codi QR de l'oferta o introduint el codi alfanumèric en el mateix. Per raons de seguretat els codis QR són únics i varien regularment.

14. Per al bescanvi de punts no és necessari per part de l'usuari un consum o despesa addicional.

 

15. El sistema reconeix automàticament si l'usuari té els punts necessaris per bescanviar els premis i habilita les ofertes punts per al seu bescanvi. En cas de no tenir els punts necessaris les ofertes es veuran bloquejades en l'App.

 

16. Els punts es resten en procedir al pagament. Un cop bescanviats els punts es descomptaran del perfil de l'usuari i s'actualitzarà l'històric en la secció de punts.

 

17. Els productes bescanviats mitjançant punts no sumen nous punts.

18. Reemborsaments: McDonald's té el dret de retirar punts en qualsevol moment si els productes es retornen per qualsevol motiu i es realitza un reemborsament total o parcial del preu de compra. Aquesta regla també s'aplica a l'intercanvi de productes, tret que l'intercanvi es realitzi per productes amb un valor equivalent a efectes de punts. No es retornen els punts. Quan correspongui, es tornarà l'oferta per ser bescanviada en una altra ocasió.

 

19. Si el sistema informàtic del restaurant està fora de línia, o en cas de fallada o suspensió del servei d'Internet, McDonald's es reserva el dret de suspendre l'atribució de punts. L'atribució i el bescanvi de punts per productes McDonald's només és possible amb el sistema en línia, i McDonald's no és responsable de cap retard en l'atribució de punts a causa de fallades.

 

20. En cap cas, l'usuari pot obtenir punts devengats per compres alienes. McDonald's es reserva el dret de cancel·lar el compte de l'usuari que s'apropiï de punts que corresponen a compres d'una altra persona o hi hagi indicis suficients de frau pel volum de punts obtinguts i/o bescanviats en el temps, podent prendre accions disciplinàries en cas de tractar-se d'un empleat del sistema, així com comunicar-lo al seu ocupador si es tracta d'un restaurant operat en règim de franquícia.

21. No s'admet un ús de l'App amb finalitats lucratives, de manera que l'usuari revengui els productes, actuï com a repartidor, o es comporti de manera contrària a la bona fe i a les bones costums en perjudici del programa de fidelització MyMcDonald’s. McDonald's es reserva el dret de cancel·lar el compte de l'usuari que no compleixi amb els presents Termes i Condicions.

RESTAURANTS EN ELS QUALS ESTÀ DISPONIBLE EL PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ MYMCDONALD’S

 

El programa de fidelització MyMcDonald's es troba disponible en tots els restaurants McDonald's d'Espanya i Andorra adherits. Únicament es permet l'acumulació de punts a partir de les compres de productes McDonald's als restaurants adherits. A aquests efectes, podeu consultar els restaurants NO ADHERITS en el següent enllaç: https://mcdonalds.es/descargas/app/restaurantes

 

COM DEIXAR DE PARTICIPAR EN EL PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ MYMCDONALD’S?

 

En qualsevol moment l'usuari pot, des de "El Meu Compte", retirar el seu consentiment i deixar de participar en el programa de fidelització MyMcDonald's, perdent tots els punts. Pot consultar la secció de Preguntes i Respostes a https://mcdonalds.es/preguntas-frecuentes-app.

 

F.          MYORDER. COMANDES DES DEL MÒBIL AMB ENTREGA AL RESTAURANT

 

Aquesta secció s'aplica a les comandes que l'usuari registrat realitza i paga amb l'App. Cal llegir aquesta secció abans de realitzar comandes amb l'App. En fer una comanda, accepta expressament les presents condicions quedant vinculat pel que en confirmar la comanda declara conèixer i entendre els següents termes. En cas de no estar-hi d'acord pot abstenir-se d'utilitzar el servei de MyOrder.

 

McDonald's es reserva la facultat de fer modificacions i/o actualitzacions que consideri oportunes per circumstàncies tècniques o de negoci, sense perjudici que seran publicades de la mateixa manera en què apareixen aquestes o a través d'una comunicació.

 

MyOrder és una funcionalitat que l'App ofereix als usuaris registrats. A través d'aquesta, l'usuari registrat que ho desitgi pot realitzar i pagar la seva comanda a l'App per recollir-la posteriorment al restaurant seleccionat que ofereixi aquest servei. D'aquesta manera, MyOrder brinda als usuaris una manera còmoda de demanar i pagar els seus productes per avançat per a la recollida al restaurant.

 

Passos per realitzar comandes amb l'App:

 

1. Per utilitzar MyOrder, l'usuari ha d'estar registrat a l'App. Tot el procés per realitzar la comanda estarà disponible almenys en castellà. Des del seu compte, l'usuari registrat pot accedir a MyOrder i seleccionar el restaurant, d'entre els que estiguin disponibles, on recollir la seva comanda.

 

2. Per poder veure quin restaurant és el més proper l'usuari haurà de tenir activats els serveis de geolocalització al seu dispositiu. En tot cas, serà l'usuari qui triï el restaurant d'entre els disponibles on estigui implementada la funcionalitat MyOrder.

 

3. Un cop seleccionat el restaurant, l'usuari registrat podrà veure els productes i serveis disponibles al restaurant.

Tots els productes estan subjectes a disponibilitat al restaurant on l'Usuari recull la seva comanda. Les imatges dels productes i envasos que es mostren a l'App poden no ser idèntics als que l'usuari rep al restaurant seleccionat. Poden haver-hi diferències a causa de la gamma de colors del dispositiu de l'usuari o per factors com la comunitat autònoma o la temporada. Tingueu en compte que cada restaurant fixa de manera independent els preus dels seus productes, que inclouran els impostos aplicables.

4. L'usuari registrat pot afegir els productes a la seva compra o/o ofertes i/o premis MyMcDonald's. Les ofertes i premis MyMcDonald's s'han d'afegir des de la secció d'ofertes. Els termes i condicions de cadascun d'ells es visualitzaran en el detall de l'oferta/premi MyMcDonald's. Si l'usuari forma part del programa de fidelització MyMcDonald's, els punts es capturaran automàticament al seu compte.
  
  

5. A continuació, l'usuari haurà de seleccionar l'opció de recollida. Les opcions de recollida que ofereix el restaurant poden ser totes o alguna/es de les següents: taulell, McAuto®, servei a taula i/o entrega a pàrquing. Podrà verificar la disponibilitat de cadascuna segons el restaurant que seleccione.

En el cas de comandes amb servei a taula o entrega a pàrquing exclusiu de MyOrder, l'usuari, després d'arribar al restaurant i abans de pagar, haurà d'introduir el número de taula o plaça de pàrquing a l'App.

No es permeten reserves de taula o plaça de pàrquing, per la qual cosa és important que l'usuari es trobi a la taula o plaça de pàrquing del restaurant en el moment de realitzar la comanda.

6. Les opcions de recollida poden variar depenent del restaurant. Si us plau tingui en compte les opcions que ofereix el restaurant seleccionat, així com els seus horaris.

En el cas de comanda amb servei a taula o lliurament a pàrquing exclusiu de MyOrder, l'usuari, després d'arribar al restaurant i abans de pagar, haurà d'introduir el número de taula o plaça de pàrquing a l'App.

No s'admeten reserves de taula o plaça de pàrquing per la qual cosa és important que l'usuari es trobi a la taula o plaça de pàrquing del restaurant en el moment de fer la comanda.

7. Per confirmar la seva comanda i procedir al pagament l'usuari registrat ha de seleccionar el mètode de pagament, Apple Pay, Google Pay (amb (VISA o Mastercard) o afegir un màxim de tres (3) targetes de crèdit (VISA o Mastercard). Per al correcte funcionament dels mètodes de pagament, l'usuari haurà de tenir actiu 3D Secure (compres en línia). L'activació d'aquesta funcionalitat es realitza amb el banc o entitat financera emissora de la targeta bancària, i pot tenir una comissió.

L'usuari declara i garanteix que té tots els drets legals per utilitzar els mètodes de pagament que ha registrat. L'usuari ha de ser titular del mètode de pagament i/o tenir els permisos/autoritzacions necessàries per utilitzar-lo, atorgades en el seu cas pel titular del mitjà de pagament.

L'usuari podrà, en qualsevol moment després de la compra, afegir, editar o eliminar el seu mètode de pagament a l'App. No s'accepta pagament en metàl·lic.

Quan l'usuari selecciona “Confirmar i Pagar”, autoritza el restaurant a tramitar la seva comanda. El proveïdor de serveis de pagament del restaurant processa el pagament de l'usuari i ho carrega en el mètode de pagament escollit per l'usuari en fer la comanda. L'usuari podrà rebre una notificació a l'apartat de comandes informant-lo que el restaurant ha acceptat la seva comanda i que ha començat la preparació (si s'escau). Igualment, l'usuari podrà rebre a l'adreça de correu electrònic amb la qual es va registrar a l'App un correu electrònic de confirmació de comanda, amb un enllaç d'accés a aquests Termes i Condicions.

8. Prèviament a confirmar el pagament, l'usuari registrat podrà visualitzar tots els productes afegits a la comanda. En aquesta etapa, podràs visualitzar i validar la comanda i validar mètode de pagament, així com opció de recollida al restaurant abans de confirmar el pagament. No es poden fer canvis en la comanda després que es completi el pagament de la mateixa.
Un cop efectuat el pagament, rebrà automàticament un correu electrònic a l'adreça de correu associada al seu compte de registre, confirmant el pagament de la seva comanda, amb el detall de la mateixa, l'import i un enllaç on podrà descarregar-se i arxivar aquests Termes i Condicions. Li recomanem que revisi la seva safata de “spam”. En cas de no rebre el correu electrònic, si us plau contacti amb [email protected] per solucionar el problema. En cap cas, el correu electrònic és un tiquet de compra.

9. Preparació de la comanda pel restaurant:

9.1. Comanda amb lliurament al taulell: A l'App s'informarà a l'usuari del nombre aproximat de minuts necessaris per lliurar la seva comanda des del pagament. L'usuari ha d'assegurar-se d'arribar als minuts indicats per poder recollir la comanda. Si l'usuari arriba tard, no podrà recollir la comanda i no tindrà dret a reemborsament.

La recollida s'ha de fer en 3 o 5 minuts des de la realització del pagament, a no ser que el restaurant indiqui un altre termini de lliurament superior en casos de màxima afluència, comandes grans o circumstàncies extraordinàries

9.2 Comanda per recollir a McAuto®: La comanda començarà a preparar-se quan arribi a McAuto i proporcioni el seu codi de comanda. En cas de no presentar-se a McAuto en el termini de 2 hores, ja no podrà recollir la seva comanda i no tindrà dret a reemborsament

 

9.3 Comanda amb servei a taula o lliurament a aparcament exclusiu de MyOrder: La comanda començarà a preparar-se després del pagament. Quan la comanda estigui llesta, un membre de l'equip lliurarà a l'usuari la comanda a la taula o a la plaça d'aparcament, segons correspongui. Si no es troba a la taula o a la plaça d'aparcament que hagi indicat, no podrà recollir la seva comanda i no tindrà dret a reemborsament. La recollida s'ha de realitzar en 3 o 5 minuts des de la realització del pagament, tret que el restaurant indiqui un altre termini de lliurament superior en casos d'alta afluència, comandes grans o circumstàncies extraordinàries.

 

10. En el moment de la recollida de la comanda serà necessari que l'usuari Registrat indiqui el seu número de comanda, podent sol·licitar el restaurant informació addicional per verificar la compra per l'usuari correcte, així com per comprovar l'edat legal per a la compra de begudes alcohòliques en el seu cas.

 

11. El tiquet de compra de la seva comanda serà emès pel restaurant seleccionat per fer la comanda i es lliurarà imprès junt amb la mateixa. Si vol sol·licitar una factura pot fer-ho a la web https://pidetufactura.mcdonalds.es, segons els termes i condicions de la mateixa.

 

Restaurants que ofereixen el servei MyOrder

 

Pot consultar els restaurants en què està disponible el servei MyOrder aquí: https://mcdonalds.es/descargas/app/restaurantes

 

La compra que realitza l'Usuari amb l'App té lloc entre l'Usuari i el restaurant seleccionat.

 

Quan l'usuari realitza una comanda des del mòbil, aquesta comanda es realitza directament al restaurant seleccionat per l'usuari, celebrant-se la compra entre l'usuari i el restaurant que accepta la comanda. Aquest restaurant és el responsable de preparar la comanda i lliurar-la, i podrà sol·licitar informació addicional, a més del codi de comanda, per verificar la compra de l'usuari. Amb l'acceptació d'aquests Termes i Condicions l'usuari comprèn i accepta que compra directament dels restaurants (i no de McDonald's Corporation ni de cap altra entitat de McDonald's) i que ni McDonald's Corporation ni cap altra entitat de McDonald's té cap responsabilitat que sorgeixi dels productes que compri al restaurant o es relacioni amb ells a través de comandes des de l'App.

 

Com tracta McDonald’s la informació sobre la/s targeta/es de pagament de l'Usuari

 

McDonald’s Espanya i els restaurants de la seva xarxa de franquícies no guarden les dades de pagament directament, sinó que utilitzen proveïdors de serveis externs per guardar de manera segura la informació sobre les targetes de pagament dels usuaris i processar els pagaments dels usuaris als restaurants.

 

L'usuari comprèn i accepta que, en registrar un mètode de pagament, McDonald’s Espanya i/o els seus proveïdors de serveis externs han de verificar que el mètode de pagament i la informació relacionada amb aquest són vàlids, a fi de prevenir el frau.

 

Pot obtenir més informació sobre com es recopila la informació de pagament dels usuaris a la Política de Privacitat per a clients de McDonald’s.

 

Cancel·lació de comandes, reembossaments i drets de l'Usuari com a consumidor

 

L'usuari podrà actualitzar o cancel·lar la seva comanda en qualsevol moment abans de confirmar i pagar. No obstant això, després que l'usuari confirmi i pagui la comanda, ja no podrà cancel·lar-la.

Si l'usuari desitja sol·licitar un reemborsament (per falta o incidència amb un producte), ha de comunicar-se amb [email protected] en el termini màxim de 14 dies naturals des de la data de compra, conforme a l'establert al Reial decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries. El seu reemborsament serà gestionat en els 14 dies naturals següents a comptar des de la recepció de la seva sol·licitud.

No és possible realitzar reemborsaments parcials, per la qual cosa, en cas de sol·licitar un reemborsament parcial, l'usuari serà compensat amb una oferta gratuïta de valor similar, de bescanvi únic i validesa d'un (1) any.

Igualment, podrà contactar amb [email protected] o amb el restaurant on va comprar el producte, en cas que els productes no siguin satisfactoris o per qualsevol altre motiu/incidència.

Finalment, segons el que estableix la Llei 7/2017, de 2 de novembre, que transposa la Directiva 2013/11/UE relativa a la resolució alternativa de litigis en matèria de consum, si ho desitja l'usuari en cas de controvèrsia podrà acudir a la “Plataforma de resolució de controvèrsia” per promoure una solució amistosa dels mateixos i a la qual es pot accedir a través d'aquest enllaç: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ES

G. COM ELIMINAR EL MEU COMPTE DE L'APLICACIÓ DE MCDONALD’S A ESPANYA?

L'usuari pot eliminar el seu compte d'Usuari Registrat a “El meu compte”. Ha de tancar la sessió, triar "Visitar el lloc" i seleccionar "Eliminar compte".

McDonald's recomana que els clients planifiquin detingudament totes les cancel·lacions/eliminacions per evitar la pèrdua accidental de punts acumulats. Els punts no es poden reemborsar.

H. DEURES DELS USUARIS

L'usuari es compromet a no utilitzar l'App, MyOrder i el programa de fidelització MyMcDonald’s per a fins diferents d'aquells per als quals estan destinats, és a dir, fins il·lícits. L'usuari accepta que el següent NO es considera una participació acceptable en el programa de fidelització MyMcDonald’s: (i) compra (fins i tot a través de tercers), venda, oferta de venda, donació o una altra forma de tractar l'App o els punts, a menys que es permeti expressament en aquests termes; (ii) usar per a qualsevol propòsit, a menys que es permeti expressament en aquests termes, elements publicitaris de McDonald's i/o drets de propietat intel·lectual relacionats amb aquesta publicitat; (iii) no comptar amb els permisos/autoritzacions necessaris del titular del mitjà de pagament, en cas de ser menor d'edat; (iv) incompliment d'aquests termes per part de l'usuari.

L'usuari es compromet a no crear, copiar, reproduir, modificar ni utilitzar cap contingut de l'App. L'usuari es compromet, a més, a no enviar a tercers ni divulgar, distribuir o mostrar públicament cap contingut de l'App, sense l'autorització prèvia i expressa de McDonald’s.

L'usuari és responsable d'obtenir l'accés necessari a la xarxa de dades per utilitzar l'App. És possible que s'apliquin tarifes i càrrecs per la xarxa de dades i missatgeria de l'equip mòbil de l'usuari, i l'usuari és responsable del pagament d'aquestes tarifes i càrrecs.

L'usuari és responsable de comprar i actualitzar els equips o dispositius necessaris per accedir i utilitzar l'App i qualsevol actualització de la mateixa. Els serveis poden estar subjectes a fallades i retards inherents a l'ús d'Internet i les comunicacions electròniques. McDonald's no garanteix que l'App o qualsevol part d'ella funcioni en un dispositiu particular o el funcionament de l'App.

 

McDonald's es reserva el dret de suspendre, cancel·lar i/o bloquejar, de manera discrecional i quan ho consideri necessari, en la mesura que ho permeti la llei, el compte dels usuaris que incompleixin o, hi hagi sospites que incompleixen, en el present o en el futur, qualsevol de les obligacions derivades d'aquests Termes i Condicions. McDonald's es reserva, a més, el dret d'emprendre accions legals si ho considera oportú. McDonald's també té dret a prendre les mesures que consideri apropiades, inclosa la cancel·lació, bloqueig o suspensió del compte de l'usuari i els punts guanyats, si detecta alguna activitat sospitosa en el compte del client, que inclouen, a títol enunciatiu però no limitatiu: (i) participació en activitats il·legals o fraudulentes; (ii) proporcionar o intentar proporcionar informació falsa o enganyosa o declaracions falses a McDonald's o al restaurant participant; o (iii) venda, cessió, transferència o adquisició o oferta per vendre, assignar, transferir o adquirir recompenses, beneficis o punts que no estiguin d'acord amb aquests Termes i Condicions; o (iv) guanys excessius (mitjançant frau o altres mitjans similars); o (v) la realització reiterada de comandes des de l'App sense acudir a recollir-les de forma intencionada.

McDonald’s podrà notificar per correu electrònic a l'usuari la cancel·lació o bloqueig del seu compte per no complir aquests Termes i Condicions. Aquest correu electrònic no és una comunicació comercial. L'usuari la compte del qual hagi estat cancel·lada o bloquejada, pot contactar amb [email protected] dins del termini de 14 dies naturals en cas que vulgui acreditar el compliment dels Termes i Condicions de l'app,

 

I. RESPONSABILITAT I LIMITACIÓ DE RESPONSABILITAT DE MCDONALD’S

 

McDonald's garanteix que es troba en una posició legítima i legal per comercialitzar i subministrar l'App, MyOrder, així com el programa de fidelització MyMcDonald’s.

 

No existeix cap relació entre McDonald's i l'usuari més que la disponibilitat de l'App i, si escau, el programa de fidelització MyMcDonald’s, segons el que es disposa en aquests Termes i Condicions.

 

Ni McDonald's ni cap altre membre del sistema McDonald's serà responsable de qualsevol pèrdua directa o indirecta de beneficis o danys comercials, inclosa la pèrdua de dades, lesions personals o danys a la propietat relacionats, derivats de l'App. CAP DE LES DISPOSICIONS D'AQUESTA CLÀUSULA TÉ LA INTENCIÓ DE LIMITAR LA RESPONSABILITAT DE MCDONALD’S PER DANY EN LA MESURA QUE SIGUIN CAUSATS PEL SEU PROPI PENSAMENT O NEGLIGÈNCIA O DOLO. ADDICIONALMENT, RES EN AQUESTA CLÀUSULA TÉ LA INTENCIÓ DE LIMITAR O CANVIAR ELS DRETS DE L'USUARI COM A CONSUMIDOR QUE NO PODEN PATEIX RESTRICCIONS O SER CANVIATS SEGONS LA LLEI APLICABLE. McDonald's es reserva tots els drets legals de ser compensat per danys o d'obtenir una altra compensació sota aquests Termes i Condicions segons el que permeti la llei.

 

A títol enunciatiu, però no limitatiu, McDonald's no és responsable de (i) qualsevol fallada o interrupció en el funcionament de l'App i la impossibilitat d'accedir a l'App; (ii) per qualsevol dany que pugui derivar-se del funcionament incorrecte de l'App, qualsevol que sigui la causa de la interferència en el sistema.

L'usuari és responsable dels dispositius, programari i serveis necessaris per utilitzar l'App. McDonald's no garanteix que l'App funcioni en un dispositiu específic o amb un programari específic. Els costos, comissions i impostos associats als missatges i les dades per l'ús de l'App també són responsabilitat de l'usuari. L'usuari només pot utilitzar l'App a través de dispositius que siguin propis o que estiguin sota el seu control i utilitzant únicament el sistema operatiu autoritzat (per exemple, Apple iPhone OS per a dispositius Apple).

McDonald's proporciona l'APLICACIÓ "TAL QUAL" I SENSE GARANTIA DE CAP TIPUS, EXPRESSA O IMPLÍCITA. MCDONALD'S NO OFEREIX GARANTIES DE COMERCIABILITAT O D'IDONEÏTAT PER A UN PROPÒSIT EN PARTICULAR. MCDONALD'S NO GARANTEIX NI FA CAP DECLARACIÓ QUE L'APLICACIÓ SIGUI PRECISA, FIABLE, ININTERROMPUDA O LLIURE D'ERRORS, QUE ELS DEFECTES ES CORREGIRAN O QUE L'APLICACIÓ ESTÀ LLIURE DE VIRUS O ALTRES COMPONENTS NOCIUS. VOSTÈ ASSUMEIX LA RESPONSABILITAT TOTAL PER L'ÚS DE L'APLICACIÓ. EL SEU ÚNIC RECURS CONTRA MCDONALD’S [I TOTS ELS ALTRES MEMBRES DEL SISTEMA MCDONALD’S] EN CAS D'INSATISFACCIÓ AMB L'APLICACIÓ ÉS DEIXAR D'UTILITZAR-LA. AQUESTA LIMITACIÓ DE RESPONSABILITAT ÉS PART DE L'ACORD ENTRE LES PARTS.

Serveis de tercers. L'App pot vincular o permetre utilitzar llocs web de tercers, materials descarregables, contingut, xarxes socials o altres serveis digitals (en conjunt, "serveis de tercers"). Aquests tercers poden tenir els seus propis termes i condicions o polítiques de privacitat que vostè ha de revisar i entendre abans d'utilitzar-los. McDonald's no patrocina ni està associat amb cap d'aquests serveis de tercers. NI MCDONALD’S NI ELS ALTRES MEMBRES DEL SISTEMA MCDONALD’S TENEN RESPONSABILITAT PER PÈRDUES O DANYS QUE SORGEIXIN O ESTIGUIN RELACIONATS AMB AQUESTS SERVEIS DE TERCERS.

Esdeveniments fora del nostre control. NI MCDONALD’S NI ELS ALTRES MEMBRES DEL SISTEMA MCDONALD’S TENEN RESPONSABILITAT PER L'INCOMPLIMENT, PER PART DE MCDONALD’S, DE QUALSEVOL DE LES SEVES OBLIGACIONS SOTA AQUESTS TERMES I CONDICIONS CAUSAT O RELACIONAT AMB QUALSEVOL ESDEVENIMENT QUE ESCAPA RAONABLEMENT DEL SEU CONTROL. Si ocorre tal esdeveniment, les obligacions de McDonald's sota aquests termes i condicions es suspendran durant la durada de l'esdeveniment; McDonald's pot, però no està obligat, fer esforços raonables per trobar una solució mitjançant la qual, i d'acord amb les seves obligacions sota aquests Termes i Condicions, puguin complir-se aquestes obligacions malgrat l'esdeveniment.

Si hi ha alguna activitat il·legal o fraudulenta, o qualsevol factor extern fora del control de McDonald's, que afecti el bon funcionament de l'App, McDonald's es reserva el dret de canviar, escurçar, suspendre o cancel·lar l'App. En tals circumstàncies, els usuaris no tindran dret a cap compensació o explicació.

J. DRETS I LLICÈNCIA D'ÚS

Sotmès a l'acceptació per part de l'usuari d'aquests Termes i Condicions, McDonald’s ofereix a l'usuari una llicència limitada, no exclusiva, no sublicenciable, revocable i intransferible per a: (i) ús personal i no comercial; i (ii) accedir i utilitzar l'App i el programa de fidelització MyMcDonald’s en el seu dispositiu personal, únicament per als fins descrits en aquests Termes i Condicions. Tots els drets no garantits expressament en aquests Termes i Condicions estan reservats per a McDonald's.

Tots els drets sobre l'App i el programa de fidelització MyMcDonald’s són i segueixen sent propietat de McDonald's o dels seus llicenciants. Ni aquests Termes i Condicions ni l'ús de l'App per part de l'usuari li atorguen cap dret: (i) sobre o relacionat amb l'App o el programa de fidelització MyMcDonald’s, excepte per la llicència limitada atorgada anteriorment; o (ii) utilitzar o de qualsevol manera fer referència als noms corporatius de McDonald's, entitats pertanyents al Grup McDonald's o, quan correspongui, als seus llicenciants, els seus logotips, designacions de productes i serveis, marques o altres elements distintius de la propietat de McDonald's.

L'usuari no està autoritzat a: (i) eliminar qualsevol indicació de drets d'autor, marques comercials o altres avisos de propietat; (ii) reproduir, modificar, realitzar treballs derivats, destruir, llicenciar, llogar, vendre, revendre, transferir, exhibir o exhibir públicament, transmetre, reproduir, emetre o explotar d'una altra manera l'App, excepte en la mesura que McDonald's ho permeti expressament; (iii) descompilar, realitzar enginyeria inversa o desmuntar l'App, excepte en la mesura permesa per la llei aplicable; (iv) crear enllaços o reproduir a través de marcs qualsevol part de l'App; (v) crear o executar programes o scripts per capturar, indexar, recopilar o, d'una altra manera, extreure dades de qualsevol part de l'App, o sobrecarregar o impedir indegudament el funcionament i / o la funcionalitat de l'App; o (vi) intentar obtenir accés no autoritzat o danyar qualsevol aspecte de l'App o els seus respectius sistemes o xarxes.

K.         DADES PERSONALS I COMUNICACIONS

Per obtenir informació sobre com tractem les seves dades, consulteu la nostra Política de Privacitat per a clients de McDonald’s, disponible a l'App i a la web.

A través de l'App, podeu optar per rebre correus electrònics, missatges de text al telèfon mòbil de l'usuari, així com notificacions automàtiques de McDonald's (notificacions push). Quan escull rebre aquestes comunicacions, entén i accepta que rebrà comunicacions comercials de McDonald's.

L'usuari sempre té la possibilitat d'escollir i canviar la manera en què McDonald's es comunica. Pot retirar els seus consentiments i gestionar els seus permisos en el seu compte a l'App, les notificacions push es gestionen des de la configuració de telèfon mòbil. A més, les pròpies comunicacions poden contenir maneres de cancel·lar el seu enviament. L'usuari entén i accepta que pot administrar les seves preferències de comunicació per a cada forma específica de comunicació. Per exemple, si decideix deixar de rebre correus electrònics de màrqueting, pot seguir rebent missatges de text. Tot i que McDonald's fa tot el possible per proporcionar un mitjà convenient de gestionar la manera en què ens comuniquem amb l'usuari, és possible que l'usuari hagi d'ajustar les seves preferències per a cada servei individualment. Tingueu en compte que, per a algunes comunicacions relacionades amb el seu compte i comunicacions transaccionals, l'única manera de deixar de rebre-les és cancel·lant el seu compte a l'App. Finalment, si rep comunicacions directament dels franquiciats de McDonald's, haurà de cancel·lar l'enviament específic.

Restaurants McDonald’s, S.A.U., està adherida al Codi de Conducta de Protecció de Dades en l'Activitat Publicitària d’AUTOCONTROL, acreditat per l'Agència Espanyola de Protecció de Dades i, per tant, està vinculada al seu sistema extrajudicial de tramitació de reclamacions quan estiguin relacionades amb la protecció de dades i publicitat, disponible per als interessats a la pàgina web www.autocontrol.es

M. DISPOSICIONS FINALS

McDonald's és responsable d'administrar l'App i el programa de fidelització MyMcDonald’s. No obstant això, McDonald's no és responsable del funcionament a la majoria dels restaurants. De fet, la majoria dels restaurants McDonald's pertanyen i són operats per franquiciats independents. Cada franquiciat és responsable, de manera autònoma, del compliment de totes les lleis i règim regulatori que li siguin d'aplicació, així com de qualsevol qüestió relacionada amb els productes que subministri a l'usuari i les relacions laborals dels restaurants. El nom i l'adreça completa del propietari del restaurant es mostra al rebut que rep l'usuari en fer una compra en un restaurant.

L'usuari no pot cedir ni transferir aquests Termes i Condicions, totalment o parcialment, sense el consentiment previ per escrit de McDonald's.

Vostè autoritza McDonald's a cedir o transferir aquests Termes i Condicions, en la seva totalitat o en part, a: (i) una subsidiària o afiliada; (ii) adquirent del capital, l'empresa o els actius de McDonald's; o (iii) qualsevol successor.

Si alguna disposició d'aquests Termes i Condicions es considera il·legal, invàlida o inaplicable, en la seva totalitat o en part, sota qualsevol llei, aquesta disposició o part de la mateixa s'entendrà, en aquesta mesura, com no formant part d'aquests Termes i Condicions, i la licitud, vigència i aplicabilitat de la resta de clàusules no es veurà afectada. En aquest cas, les parts han de reemplaçar la part de la disposició il·legal, invàlida o inaplicable amb una disposició (part d'una) que sigui legal, vàlida i executable i que tingui, en la major mesura possible, un efecte similar a la disposició o la seva part il·legal, invàlida o inaplicable, tenint en compte el contingut i objectiu d'aquests Termes i Condicions.

Aquests Termes i Condicions contenen l'acord complet entre McDonald's i l'usuari.

N. LLEI I JURISDICCIÓ APLICABLE

Aquests Termes i Condicions, així com qualsevol disputa inherent amb McDonald's, se sotmeten a la Llei i jurisdicció espanyola. En cas de litigi, l'usuari podrà sotmetre la resolució del litigi als Jutjats i Tribunals del seu lloc de residència, de conformitat amb la normativa aplicable en la matèria.

O. MODIFICACIONS

L'usuari comprèn i accepta que McDonald's pot, en qualsevol moment i a la seva sola discreció, canviar, modificar o cancel·lar l'App i/o el programa de fidelització MyMcDonald’s. Els canvis poden incloure actualitzacions, així com l'eliminació de funcions o l'accés a l'App.

L'usuari accepta que els beneficis que pogués tenir es cancel·len automàticament, sense dret a cap tipus de compensació o reemborsament.

Llista de restaurants McDonald's adherits al programa de fidelització MyMcDonald’s, els criteris d'atribució de beneficis o qualsevol regla i condició d'ús es poden canviar en qualsevol moment, sense necessitat de previ avís, sent aquests canvis divulgats a través de l'App.

McDonald's es reserva a més el dret de canviar aquests Termes i Condicions en qualsevol moment. Sempre que es facin canvis rellevants en els Termes i Condicions aplicables, es presentarà un avís a l'usuari quan accedeixi a l'App.

 

Pot haver-hi situacions en què sigui necessari acceptar nous Termes i Condicions. En aquests casos, si l'usuari no accepta aquests canvis, no podrà seguir accedint i utilitzant l'App, inclòs el programa de fidelització. En aquest cas, no pot seguir usant els seus punts.

 

Els canvis realitzats als Termes i Condicions no s'aplicaran retroactivament i entraran en vigor el dia de la seva publicació.

 

P. SOL·LICITUDS D'INFORMACIÓ I QUEIXES

 

Si desitja fer una sol·licitud d'informació o queixa sobre l'App i/o el programa de fidelització MyMcDonald’s, ha d'enviar-la a [email protected].

 

Igualment, pot contactar amb [email protected] per a consultes o incidents relacionats amb comandes des de l'App (MyOrder).

 

 Data de l'última actualització: 17 de juliol, 2024