Qualitat
Màxima qualitat i seguretat en els productes que es verifica al llarg de totes les fases de producció i selecció de productes, des dels ingredients fins a la seva preparació al restaurant.
La visió de McDonald’s és “ser el lloc i la manera de menjar preferits dels seus clients”, la qual cosa obliga a dirigir esforços i recursos per assolir el cent per cent de satisfacció dels consumidors a cadascuna de les seves visites als restaurants. Per assolir aquest objectiu s’han desenvolupat quatre principis bàsics que caracteritzen la seva filosofia empresarial: Qualitat, Servei, Neteja i Valor o Assequibilitat.
Màxima qualitat i seguretat en els productes que es verifica al llarg de totes les fases de producció i selecció de productes, des dels ingredients fins a la seva preparació al restaurant.
El client és sempre el més important i l'objectiu és aconseguir que la seva experiència en els restaurants sigui excel·lent. La rapidesa en el servei, el tracte amable i personal i la constant adaptació als gustos del client són els mitjans per aconseguir-ho.
Els restaurants McDonald’s presten una atenció permanent a la neteja i la higiene de les seves instal·lacions.
És el concepte equivalent de la millor relació qualitat-preu.
La responsabilitat social corporativa de McDonald's es fonamenta en uns valors que es manifesten en cada activitat empresarial, tant en el treball amb els proveïdors, com en el desenvolupament professional dels empleats o en la manera de contribuir a les comunitats on opera. A McDonald's, compartim uns valors corporatius, que són acceptats i respectats per tots els empleats.
És el centre de tot el que fem. Ho fem real oferint-los els productes de més alta qualitat, amb el millor servei, en un ambient net i agradable i al millor preu possible.
Oferim oportunitats, fomentem el talent, desenvolupem líders i recompensem l'assoliment d'objectius. Creiem que un equip de persones ben formades, amb trajectòries professionals i experiències diverses, treballant junts en un ambient de respecte i que estimuli alts nivells de compromís, resulta essencial per al nostre èxit continu.
El model empresarial, caracteritzat com el “tamboret de les tres potes” integrat per franquiciats, proveïdors i empleats és el nostre fonament, per la qual cosa resulta crucial l'equilibri d'interessos entre aquests tres grups.
La integritat ètica és essencial per al negoci. A McDonald’s apliquem, tant a nosaltres mateixos com al nostre negoci, alts estàndards d'imparcialitat, honestedat i integritat. Assumim la nostra responsabilitat tant a nivell individual com col·lectivament.
Ens prenem seriosament les responsabilitats que comporta el lideratge. Per això, ajudem els nostres clients a crear millors comunitats, donem suport a institucions benèfiques com la Fundació Infantil Ronald McDonald i aprofitem la nostra mida, abast i recursos per ajudar a que el món sigui un lloc millor per a tots.
McDonald’s és una empresa que cotitza a la Borsa i, com a tal, ens esforcem per proporcionar un creixement sostingut als nostres accionistes, la qual cosa exigeix una atenció contínua als nostres clients i a la vitalitat del nostre Sistema.
Evolució i innovació constants. Som una organització en continu aprenentatge, per tal de preveure i respondre a les necessitats canviants de clients, empleats i del nostre Sistema.
Som una de les marques més emblemàtiques del món i oferim suport i capacitació de primer nivell als nostres franquiciats. ¡Benvingut a un gran negoci McDonald’s!
Saber mésSi ets periodista o comunicador i necessites informació sobre la nostra marca, els nostres productes, els nostres compromisos o qualsevol altre tipus d'informació que pugui inspirar i ajudar els teus lectors, sisplau, no dubtis a contactar amb nosaltres.
Saber més